Attractiepark Toverland is dit jaar verkozen tot beste attractiepark van Nederland. Bezoekers van Zoover waarderen Toverland gemiddeld met een 8,58 en het park sleept daarmee de eerste prijs in de wacht. Efteling, de winnaar van vorig jaar, komt met een waardering van 8,56 op de tweede plaats.

Toverland Zoover Award

Directrice van Toverland, Caroline Kortooms, nam vandaag de publieksprijs in ontvangst. Ze is vereerd met de Zoover Award: ‘Wat een eer om deze publieksprijs in ontvangst te mogen nemen. Met de uitbreiding van de Magische Vallei vorig jaar hebben we er 4 hectare extra attractiepark bij gerealiseerd. We zien dat onze bezoekers dit waarderen. We willen onze gasten een onvergetelijke dag  bezorgen in een gastvrije en betoverende omgeving  met een  gevarieerd aanbod van attracties. Deze consumentenprijs is voor ons een belangrijke bevestiging dat we de goede dingen doen.’

Zooverbezoeker: ‘Een van de beste parken ooit en goed betaalbaar!’

Bezoekers van Zoover zijn erg te spreken over Toverland. Met de name de attracties geschikt voor elke leeftijd en het vriendelijke personeel worden hoog gewaardeerd. ‘Mooi park met voor ieder wat wils, leuke attracties voor jong en oud’, aldus Nicole op Zoover. Een andere opmerking komt van Selina: ‘Dit park was boven verwachting, het thema is erg leuk en de afwerking is ook mooi!

Lees meer beoordelingen op zoover.nl

Top 5 attractieparken 2014:

Positie Attractiepark Cijfer
1 Toverland (Sevenum, LB) 8,58
2 Efteling (Kaatsheuvel, NB) 8,56
3 Drouwenerzand (Drouwen, DR) 8,03
4 Walibi (Biddinghuizen, FL) 7,91
5 Avonturenpark Hellendoorn (Helledoorn, OV) 7,79

Categorieën Zoover Awards

De Zoover Awards geven erkenning aan de best gewaardeerde accommodaties en dagattracties op Zoover. De awards zijn publieksprijzen en worden vergeven aan de hand van de beoordelingen op de vergelijkingssite. Binnen de categorie dagattracties worden awards uitgereikt aan het beste attractiepark, de beste dierentuin, beste wellness en het beste museum van Nederland.
Op Zoover worden naast accommodaties ook steeds meer bezienswaardigheden, attracties en activiteiten beoordeeld. Zoover reikt de awards voor beste attractiepark en dierentuin van Nederland voor de vierde keer uit.

Over Toverland

Attractiepark Toverland begon in 2001 met Het Land van Toos, een immense hal vol attracties. Tegenwoordig staan er twee grote hallen en is er een buitengebied. Met meer dan dertig attracties ontvangt Toverland jaarlijks ruim  660.000 bezoekers.

Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.000 naar Salzburgerland in Oostenrijk? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Redactie

Redacteur