Een interview met Turkse accommodatie Barut Hemera

Redactie - 17 juni 2017

Een interview met Turkse accommodatie Barut Hemera

Redactie - 17 juni 2017

Je vakantievoorpret begint hier! Elke week lichten wij een ander populair vakantieland voor je uit. Van lekkerste eten tot beste accommodaties en leukste tips. Tot en met zondag 18 juni laten wij je (beter) kennis maken met Turkije.

Interview met all-inclusive Barut Hemera

Tijdens de Zoover Vakantieweken lees je ook wekelijks een interview met iemand uit een populaire accommodatie in het land van de week. Deze week is dat de best gewaardeerde all-inclusive van Turkije: Barut Hemera. We spreken met Ahmet San, de front office manager van het hotel.

Wat maakt jullie hotel zo bijzonder?

‘Elke gast wordt behandeld als een lid van onze familie. En familie is uiteraard enorm belangrijk in Turkije!’

Waarom is Turkije zo’n fijn vakantieland?

‘Eén van de belangrijkste dingen in onze cultuur is gastvrijheid. En dat komt onder andere door onze historische ligging aan de grens van Europa en Azië en het feit dat wij al jaren een kruispunt van verschillende culturen zijn.’

‘Een groot onderdeel daarvan is de Turkse keuken. We hebben zoveel smaken en culturen om uit te kiezen. Er is enorm veel variatie met heerlijke ingrediënten. Dat maakt Turkije onder andere een fantastisch land om vakantie te vieren.’

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/toplijstje/5-lekkernijen-turkije/”]

Hoe belangrijk zijn reviews voor jullie?

‘Reviews zijn bijna het allerbelangrijkste! Als iemand een suggestie of fijn commentaar achterlaat helpt ons dat enorm. We kunnen verbeteren of ontdekken waar we het goed doen. We nemen reviews uiterst serieus.’

‘En zeker in mijn functie is het belangrijk om goed contact met de gasten te onderhouden.’

Bedankt Ahmet en hotel Barut Hemera voor het interview!

Heb jij ooit in één van deze all-inclusives of een andere geslapen? Schrijf voor maandag 19 juni een vakantie review en maak kans op een week lang all-inclusive voor twee personen in Grand Park Lara met Corendon.