Tel jij de dagen af voor je weer op wintersportvakantie mag? Zoover helpt je graag de piste op, dus doe snel mee met onze winactie. Schrijf je vóór 18 februari een review op Zoover, dan maak je kans op een reischeque t.w.v. €1.000 ter besteding aan een wintersportvakantie naar keuze!

Wil jij dit jaar eens een keertje niet rechttoe rechtaan de berg af, maar zoek je wat meer avontuur? Dan inspireren wij je graag met deze spectaculaire Instagramkiekjes van Nederlandse freeriders en professionele snowboarders en skiërs.

This is the reason I ride

Professional snowboarder Cheryl Maas weet precies waarvoor ze het doet: ‘Breath taking views while you are playing and challenging your boundaries. Jumping over the sun definitely feels good.’ Maar misschien zegt het beeld nog wel meer dan haar woorden!

Looking for a good line

Een beetje durf en een heleboel skills, dat hebben freeriders als Guido Nijzink wel nodig. Hier tuurt hij de berg af voor weer een nieuwe avontuurlijke off piste afdaling. Zou jij het durven?

So much love for this!

Freeskier Paul de Groot gelooft soms niet dat zijn leven écht is en geen droom. En dat kunnen we ons maar al te goed voorstellen, met dit soort plaatjes!

View this post on Instagram

2019 started pretty good 🙂

A post shared by Niek van der Velden (@niekvdv) on

2019 started pretty good

Wat een manier om het nieuwe jaar te beginnen! Professioneel snowboarder Niek van der Velden heeft er zin in en dat begrijpen we.

‘Focus…

..and be a little faster every run.’ Dat schrijft professioneel skiër Maarten Meinders bij deze spectaculaire foto. Laat dat je motto zijn voor een volgende gave wintersportvakantie!

Door welke bekende of minder bekende wintersporter laat jij je inspireren op Instagram?

Beeldcredits:

Hoofdafbeelding: Snowplanners

Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.000 naar Tirol in Oostenrijk? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Uitgelichte berichten

Renée