5x de leukste hotels met waterparken

Kaily - 30 november 2022

5x de leukste hotels met waterparken

Kaily - 30 november 2022

Ga je met de kids op vakantie? Dan is het natuurlijk altijd een leuk idee om een waterpark te bezoeken. Maar wat nog leuker is, is natuurlijk een hotel met een waterpark! Zo zijn de kids dagen zoet en kan jij ondertussen vanaf je ligbedje toezicht houden, terwijl je geniet van het heerlijke weer. Benieuwd wat de leukste hotels met waterparken zijn? Wij hebben een lijstje voor je opgesteld, om je te inspireren voor jouw volgende vakantie!

1. HL Paradise Island

Op het prachtige Canarische eiland Lanzarote vind je HL Paradise Island. Een heerlijk hotel met gegarandeerd waterpret voor het gehele gezin. Voor zowel de kleinste kinderen, als de grote kinderen valt er bij Hotel HL Paradise Island wel wat te beleven. Voor de jongsten is er een splashpark met glijbanen en andere leuke speeltoestellen. De kinderen die boven de 1,20 meter zijn, mogen ook gebruik maken van de grote glijbanen. Samen met het animatieteam zorgt dit ervoor dat kinderen hier een geweldige vakantie tegemoet gaan. HL Paradise Island is een kindvriendelijke accommodatie en één van de leukste hotels met waterparken.

HL Paradise Island

"Wij hebben dit hotel speciaal gekozen vanwege het waterpark. Voor de hoge glijbanen moet je min 1,20 zijn wat onze kids gelukkig waren. Eten prima typisch all inclusive. Personeel behulpzaam en kamer (wij hadden 2 slaapkamers) prima voor ons gezin." - Tim

2. Star Beach Village

Nee, Star Beach is niet alleen geschikt voor jongeren. Voor wie met de kids op vakantie wilt naar Kreta is Star Beach Village echt een aanrader. Je vindt hier de leukste waterglijbanen voor jong en oud. Star Beach Village is niet voor niks één van de leukste hotels met waterparken. In één van de zwembaden staat namelijk een levensgroot piratenschip, vanaf daar glijd je zo van één van de glijbanen het water in. Deze accommodatie is zeer geschikt voor wie op vakantie gaat met kinderen van verschillende leeftijden, want voor iedereen valt er hier wel wat te beleven!

Star Beach Village

"Mooi verblijf in Chersonissos. Ondanks dat dit een uitgaansgebied is hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Het hotel is erg netjes en het eten voor ons prima. Fijn dat er vlakbij een strand is. En de glijbanen vonden de kids erg leuk! Naast het verblijf zit een kartbaan. Winkelgelegenheid op loopafstand." - Vakantieganger

3. Eftalia Ocean

Ga je op vakantie naar Turkije met kinderen? Dan is Eftalia Ocean zeker iets voor jou! Hotel Eftalia Ocean vind je in het bruisende Alanya. Dit vijf sterren hotel is een erg populaire vakantiekeuze en dat is niet voor niks. Eftalia Ocean is één van de leukste hotels met waterparken in Turkije. Voor jong en oud valt hier genoeg te beleven. Kinderen zijn hier heel de vakantie zoet met de leukste zwembaden en glijbanen. Niet alleen voor de kinderen wordt dit volop genieten, maar ook de ouders komen hier helemaal tot rust!

Eftalia Ocean

"Onlangs een weekje vakantie gehouden in dit mooie hotel, Luxe kamer, mooi zwembad, goed eten, fijn strand en ontzettend schoon! Personeel uitermate vriendelijk en altijd bereid te helpen." - Daniel

4. Aqua Fantasy & Spa & Aquapark

Van plan om een vakantie te boeken aan de Egeïsche zee? Dan is Hotel Aqua Fantasy & Spa & Aquapark de keuze voor jou! Waterpret voor het gehele gezin is wat hier centraal staat. Met wel meer dan 30 glijbanen, zwembaden en waterattracties ben je hier dagen zoet! Goed om te weten is dat in Aqua Fantasy Aquapark kinderen onder de 12 jaar begeleidt moeten worden door volwassenen en er geldt een minimum lengte van 1,20 meter. Dit hotel heeft zijn plekje op het lijstje met leukste hotels met waterparken zeker verdiend. Aan de volwassenen is ook gedacht, in het hotel is er namelijk een heerlijke wellness waar jij je in de watten kan laten liggen!

Aqua Fantasy & Spa & Aquapark
Aqua Fantasy & Spa & Aquapark

"Wij zijn in de herfstvakantie geweest met het gezin. Kids 15,13,9 en 3. Allen hebben zich goed kunnen vermaken. Aquapark was super leuk en ook voor alle leeftijden wat te doen." - Miranda

5. Jungle Aqua Park

Egypte is een walhalla van luxe resorts en Jungle Aqua Park is daar één van. Dit hotel is ideaal voor wie met het gehele gezin wil genieten van een all inclusive vakantie. Het aquapark bestaat uit twee delen. Er zijn allerlei soorten glijbanen vanaf 8 jaar en 3 stuks voor de jongere kids en een groot speelgebied in water met allerlei kleinere glijbanen, klimtoestel en fonteinen. Verblijf je in Jungle Aqua Park, dan verveel je je geen seconde. Naast het Aquapark heb je ook bij de bungalows verschillende zwembaden, dat wordt gegarandeerd genieten!

Jungle Aqua Park

"Een echte aanrader een paradijs voor kinderen. Veel zwembaden en glijbanen. Heel schoon park vriendelijk personeel die hard werken. Veel restaurants je kunt van het ene naar het andere restaurant lopen voor ieder wat wils." - Vakantieganger