Ben jij al eens in Toverland geweest? Benieuwd hoe het er is? In april stuurde Zoover een aantal Zoover Reporters met hun gezin naar het Limburgse Sevenum, waar Toverland te vinden is. Na hun bezoek deden de Reporters verslag op Zoover.nl door een beoordeling over Toverland te plaatsen. Hierbij zetten we de Toverlandervaringen van de Zoover Reporters en hun kids voor je op een rij. Zodat jij weet of een dagje afzakken richting het zuiden des lands voor jou de moeite waard is!

Ook volwassenen worden betoverd

De Zoover Reporters zijn enthousiast over Attractiepark Toverland! Maar liefst vier negens, een acht en een tien delen ze uit. Het park blijkt, zoals de naam al doet vermoeden, magische krachten te hebben. De magische sfeer betovert niet alleen de kids maar ook de volwassenen! Die voelen zich weer een beetje kind, bijvoorbeeld in de houten achtbaan, die volgens Melanie ‘echt te gek’ is: ‘ik heb nog nooit in zo’n snelle achtbaan gezeten’. En zo zijn er meer attracties die het kind in de ouders naar boven toveren. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de kids zich prima vermaken, en dat blijkt bij alle gezinnen het geval te zijn geweest. Allemaal kijken ze terug op een ontzettend leuke dag vol vertier voor iedereen.

De Zoover Reporters schreven hun beoordeling over Attractiepark Toverland op Zoover.nl.  Hieronder lees je een kort verslag van alle beoordelingen.

Rianne: “Geweldig park voor jong en oud!”

Rianne heeft met haar 2 kindjes ‘heerlijk vertoefd in Toverland’. Ze was de winnaar van de hoofdprijs en verbleef in Center Parcs Limburgse Peel: ‘slechts 10 minuten rijden, ideaal!’. Ze geeft Toverland een 9, ‘Het park overtrof onze verwachtingen!’
Waardering 9,0

Maud: “Superleuk familie-uitje”

Maud ging met vrienden en twee kindjes van 3 jaar. ‘We hebben een superleuke dag gehad, je kunt je er echt wel een hele dag vermaken.’ En blijkbaar vermaken niet alleen de kinderen zich, ook papa en mama mogen meedoen: ‘Veel attracties zijn leuk om samen te doen en de volwassenen kunnen zich uitleven op de boosterbikes en de troy.
Waardering 9,0

John: “Voor het gehele gezin”

De kinderen van John ‘waren de gehele dag bezig en hebben zich geen moment verveeld.’ En als we zijn beoordeling lezen lijkt het erop dat hij zichzelf ook uitstekend vermaakt heeft:  ‘Bij binnenkomst lijkt het alsof je een sprookje binnen wandelt.’ ‘Voor het hele gezin zijn de boomstammen die met grote vaart een duizelingwekkende val maken een mooie belevenis.’ En over de houten achtbaan: ‘Troy is niet voor watjes’.
Waardering 9,0

Melanie: “Geweldig park voor jong en oud!”

Dat er voor grote kinderen genoeg te doen is lazen we al maar Melanie laat ons weten: ”Zelfs voor onze allerkleinste was er genoeg te doen’. Hopelijk houdt het mooie weer aan, maar mocht regen je uitje willen verstoren: ‘Wat ook een voordeel is is dat een groot gedeelte binnen is, dus zelfs met regen is er genoeg te doen.’ Dat horen we natuurlijk altijd graag!  Waardering 9,0

Jessica: “Pretpark voor jong en oud”

Jessica geeft Toverland een 8 maar is zeker niet minder enthousiast:  ‘Een superpark waar we zeker in de toekomst nog eens heen zullen gaan!’ ‘De wachttijden zijn niet lang en het park maakt een verzorgde en overzichtelijke indruk!’ En wat ook niet onbelangrijk en zelfs heel fijn is: ‘Ook is het toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen dus je kunt je dagje zo duur maken als je wilt.’
Waardering 8,0

Bianca: “Een dikke tien krijgen ze wel, wat een leuk park”

Volwassenen waren soms ook weer even kind! De familie van Bianca liep uiteen van 2 jaar tot 67 jaar en ze schrijft: ‘Echt iedereen heeft zo genoten. Er is voor iedereen iets te doen.’ Ook Bianca heeft het uitstapje gecombineerd met een bezoek aan een vakantiepark in de buurt, ‘een geweldige ervaring’.
Waardering 10,0

Schrijf een review en maak kans op een reischeque t.w.v. €400!

Uitgelichte berichten

Redacteur