Deze actie is afgelopen. Bedankt voor jullie reviews! De winnaar wordt zo snel mogelijk bekendgemaakt via deze blog.

De winnaar is…

Anni Kuiper! We hebben inmiddels contact opgenomen met de winnaar en wensen haar een mooie winterzonvakantie toe.

De zomervakantie ligt achter ons, de dagen worden korter en het wordt weer koud. Tijd voor een heerlijke winterzonvakantie! Tijdens de Zoover Winterzoncampagne maak jij kans op een vakantie t.w.v. €3.000 voor twee personen, mede mogelijk gemaakt door Lavida Travel. En het mooiste is: de bestemming, die kies jij!

Zo maak je kans

Schrijf gedurende 29 oktober t/m 2 december een review en je maakt automatisch kans. Wist je dat je een review kunt schrijven over een bestemming, bezienswaardigheid én accommodatie! Er valt zo vast nog genoeg te beoordelen!

Mede mogelijk gemaakt

Onze trotse partner tijdens deze campagne is Lavida Travel. Hier boek je naast jouw ideale winterzonvakantie ook heerlijke verre reizen, unieke zonvakanties, de leukste citytrips en toffe autovakanties. Waar wacht je nog op? Schrijf een review en maak kans!

logo lavida travel

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing.

Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.500 naar de Zugspitz Regio? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Uitgelichte berichten

Redactie