Ben jij een echte wintersporter? Of kom je net om de hoek kijken? Wat jouw connectie met deze winterse vakantievorm ook is, Zoover staat de komende tijd in het teken van de wintersportvakantie voor iedereen. Deze komende weken bieden we je alle tips, info en accommodaties in de regio Tirol in Oostenrijk.

Springende skier Salzburgerland

Win een wintersport-reischeque t.w.v. €1.000

We zetten de komende periode (t/m 3 maart 2019) verschillende wintersportregio’s in het winterzonnetje en zijn begonnen met de Zugspitz Regio in Duitsland. De afgelopen twee weken hebben we Salzburgerland in Oostenrijk uitgelicht en deze weken staat Tirol, Oostenrijk in de spotlights. We sluiten de campagne af met de Dolomieten in Italië.

Dit kun je winnen:

• Reischeque t.w.v. €1.000 te besteden voor een wintersportvakantie in Tirol

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing.

beste berghutten salzburger sportwelt

Wat moet je doen?

Voor deze actie hoef je alleen maar tot en met 3 maart een review te schrijven, uit alle reviews in deze periode, kiezen we de gelukkige winnaar. We geven iedere twee weken een reischeque weg. Genoeg winkans dus!

Salzburg winter

Winnaars

Na afloop van de actieweken maken we de winnaars bekend.

• Wintersportvakantie naar de Zugspitz Regio (actieweken t/m 20 januari):
  • Reischeque t.w.v. €1.000, actieweken t/m 3 februari (Salzburgerland, Oostenrijk): Manon van Doorn
  • Reischeque t.w.v. €1.000, actieweken t/m 17 februari (Tirol, Oostenrijk):
  • Reischeque t.w.v. €1.000, actieweken t/m 3 maart (Dolomieten, Italië):
Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.000 naar Tirol in Oostenrijk? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Uitgelichte berichten

Redactie