Schrijf een review en maak kans op een reischeque t.w.v €100

Danique - 30 april 2021

Schrijf een review en maak kans op een reischeque t.w.v €100

Danique - 30 april 2021

Met ruim 3,8 miljoen reviews over accommodaties, bestemmingen en bezienswaardigheden is Zoover de grootste vakantiewebsite van Nederland. Reviews geschreven door Nederlandse vakantiegangers, voor Nederlandse vakantiegangers.

Vanaf april 2021 maak je maandelijks kans op een reischeque ter waarde van €100! De reischeque is in te wisselen voor jouw volgende vakantie te boeken via Vakanties.nl en Zoover.nl!

Hoe maak je kans?

We geven iedere maand een reischeque weg. Dit betekent dus dat je maandelijks kans maakt op deze te gekke prijs! Het enige dat je hoeft te doen is een review schrijven op Zoover. Wist je dat je naast accommodaties ook bezienswaardigheden en bestemmingen kunt beoordelen? Zo heb je altijd wat om over te schrijven!

review schrijven
Hoe was jouw vakantie?

Deel jouw ervaringen en schrijf een review over een van de accommodaties, bestemmingen of bezienswaardigheden die jij hebt bezocht!

Schrijf een review

Winnaars 🏆

Na afloop van iedere maand nemen we persoonlijk contact op met de winnaar van de reischeque. Daarnaast krijgen de winnaars ook een speciaal plekje in onze winnaarslijst:

• Winnaar april 2021: Sonja Koops

Actievoorwaarden

We willen graag dat je vakantie voldoet aan al je verwachtingen. Een review van een vakantieganger zoals jij helpt daarbij. Bij onze winactie horen actievoorwaarden:

• Iedereen die een goedgekeurde review schrijft op Zoover, doet automatisch mee met de actie
  • De review moet voldoen aan onze richtlijnen
  • De gelukkige winnaar krijgt aan het begin van de volgende maand van ons een bericht.
  • Deelnemers onder de 18 jaar kunnen uitsluitend deelnemen na toestemming van de ouders/voogd/wettelijk toezichthouders. Minderjarige winnaars moeten dit schriftelijk kunnen aantonen.
  • De reischeque is in te wisselen op het vakantie-aanbod van Vakanties.nl en Zoover.nl
  • De reischeque is na uitgifte 1 jaar geldig.
  • De reischeque kan niet voor openstaande boekingen gebruikt worden.
  • De reischeque of restwaarde ervan is niet inwisselbaar voor geld.
  • De vakanties zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar.
  • Bij annulering van de geboekte vakantie voor een prijswinnaar verlenen wij geen restitutie in de vorm van geld, waardebonnen of een nieuwe vakantie.
  • Bekijk onze privacyvoorwaarden

Heb jij al een review geschreven? Misschien ben jij wel de winnaar van deze maand!