Afgelopen periode stond volledig in het teken van de zoektocht naar de mooiste vakantiefoto van 2018. Samen met CEWE organiseerden we deze campagne en hebben we mooie prijzen weg mogen geven. In deze blog vinden jullie alle winnaars van de fotocampagne.

Wat kon je winnen?

Wekelijks stond er een ander fotografiethema centraal. Zo zijn de thema’s natuur, to do, cultuur en strand de revue gepasseerd. De weekwinnaars hebben allemaal een CEWE Fotoboek t.w.v. €50 euro gewonnen. Uiteindelijk kon er gestemd worden tussen de weekwinnaars voor de titel ‘Mooiste Vakantiefoto van 2018’. De maker van deze foto heeft de hoofdprijs ontvangen: een 3-daagse vliegreis naar Praag incl. hotelovernachtingen en ontbijt voor twee personen.

De beste vakantiefoto van 2018

Milena Sedzikowska wint de hoofdprijs van de driedaagse vliegreis naar Praag! Gefeliciteerd!

Weekwinnaar natuur

Weekwinnaar natuur & hoofdprijswinnaar

Weekwinnaars

Naast de foto van Milena hebben nog drie deelnemers gestreden voor de hoofdprijs. Dit zijn de andere winnaars van de weekthema’s. Deze deelnemers hebben allemaal een CEWE Fotoboek t.w.v. €50 ontvangen. Gefeliciteerd!

We willen iedereen van harte bedanken voor de enthousiaste deelname.

Wil jij kans maken op een wintersportvakantie t.w.v. €1.000 naar Salzburgerland in Oostenrijk? Schrijf dan nu een review en doe mee.

Uitgelichte berichten

Redactie