Verhaal achter de foto: ravotten in de Loire

Redactie - 1 april 2016

Verhaal achter de foto: ravotten in de Loire

Redactie - 1 april 2016

Deze twee gezelligerds in het zonnetje in de Loire zagen we langskomen op Zoover. Tatum Derous vertelt over haar gezinsvakantie in de Loire.

Waar in de Loire was dit?

‘Deze foto is genomen in het kasteel van Chambord, het grootste kasteel van de Loire. We waren al een week in de Loirevallei, dus werd het tijd om één van de beroemdste kastelen van de Loire te bezoeken. We vinden dat je Chambord gezien móet hebben als je daar op reis bent! Dit zijn Joran en Esmée, mijn kinderen, die poseren voor een stuk muur. Uiteraard was mijn man Jochen ook mee op vakantie.’

Tatum kids Frankrijk

Ziet eruit als een prachtige dag.

‘Het was eigenlijk geen zonnige dag, dus ideaal om een daguitstapje te doen! Het kasteel is enorm groot, dus we besloten we om met onze twee kleintjes op eigen tempo het kasteel te verkennen. Toen we alle balkons en trappen aan het betreden waren, scheen de zon inmiddels volop en hadden we een mooi plekje gevonden om een vakantiefoto te nemen.’

Wat vond je het fijnst in La Douce France?

‘Om onze kids samen te zien spelen en genieten op de camping, vond ik eigenlijk het leukste. Het was het eerste jaar dat ons dochtertje samen met haar broer de speelweide kon verkennen, zonder dat we haar de hele tijd achterna moesten lopen. De kinderen vonden ook het zwembad en de pony-ritten onvergetelijk! Voor mij was het leukste moment van die dag de foto die is genomen van ons gezin met het kasteel op de achtergrond! Ik ben een echt fotofreak, onze camera gaat echt overal mee naartoe.’

DSC04571 (1)

Waar sliepen jullie?

‘Wij hebben onze vakantie doorgebracht op camping Parc du Val de Loire, we gingen met onze eigen caravan. Heerlijk: niets hoeft en alles mag. We kijken altijd voor een mooie gezinscamping met het Vacansoleil Camping Kids logo en natuurlijk kijken we ook naar de beoordelingen op Zoover. Italië staat ook op ons verlanglijstje, dus dit jaar gaan we hierheen. Maar we komen zeker nog eens terug op deze fijne plek!’

Zoek jij nog accommodatie voor je vakantie in de Loire? Kijk snel op Zoover!

DSC04302 (1)

DSC05303 (1)