Regio's in Birma / Myanmar

Super Restaurant Red Dragon Gümbet

Sonja,
      28-7-2018

Red Dragon in Gümbet-Bodrum is een veelzijdig restaurant

Heerlijk eten een echte aanrader!!

Als we in Gümbet zijn gaan we altijd enkele keren daar eten in de vakantie

Luxe hotel aan strand en direct bij winkels

Marja Boerstal,
      17-6-2017

Heerlijk hotel met geweldige service! Eten is geweldig! Elke dag een ander thema. Eten in overvloed heerlijk warm en gevarieerd. Veel wordt direct klaargemaakt . Live cooking. Heerlijke salades en toetjes. Ook overdag. Fijne zwembaden met buiten ook prima restaurant. Kamers zijn mooi en superschoon. Onze tas met twee mobiele tekefoons was gestolen! De security spoorde met behulp van camera's de daders op en alles werd keurig afgehandeld! Topservice. Het is een hotel waar het je aan niets ontbreekt. Winkels direct als je het hotel uitstapt. Je kan er elke avond uitlopen en een ander winkel gebied kiezen. Bevolking is erg vriendelijk.trip naar Side is erg leuk. Met de dolmus voor twee euro. Klein stukje lopen tot centrum. Met taxi wat duurder maar dan wordt je direct in centrum afgezet. In Side moet he ook eens de zijstraatjes nemen en aan de zee wat eten of drinken! Super romantisch en ydillisch! Echt de moeite om hier eens naar toe te gaan.

een droomlocatie!

15-2-2016

Ann Heritage Lodge is gelegen aan het Inle meer. De luxe bungalowtjes met terras kijken uit op het meer. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het personeel is vriendelijk en het eten goed. Je kunt 's-avonds heerlijk wegdromen met een cocktail op het terras van het restaurant of je bungalow. Beslist een van de mooiste locaties waar ik ooit geslapen heb!!!

rustig gelegen

4-2-2016

Het Golden Lotus Inle Hotel is rustig gelegen op 5 minuten loopafstand van de hoofdstraat van Nyaungshwe. De kamers zijn ruim met alle voorzieningen die nodig zijn. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt lekker. Dus een goede plek om te verblijven. Schuin tegenover ligt het Road to Inle restaurant, ga daar beslist eens eten, het eten is heerlijk en de eigenaren en personeel superlief.

rustig gelegen hotel

28-1-2016

Het Dream Villa Hotel is rustig gelegen vlakbij de markt van Kalaw. De kamers zijn niet groot maar je hebt er wel alles op zoals een tv en koelkast. Er is een klein tuinterras aan de ingang van het hotel waar je lekker zitten met iets te drinken. Het ontbijt is lekker, ze hebben er zelfs bruin brood! Personeel is ook erg vriendelijk. Dus een prima hotel tijdens een verblijf in Kalaw.