Regio's in Birma / Myanmar

Reviews over accommodaties in Birma / Myanmar

Super cool

Buwan Dubois,
      1-9-2018

Fantastisch eten, aan het meer met leuke excursies. Prima sercive heel ruime kamers.

Sven Toune EAM, EAM, 23-9-2018

Beste Buwan,

Bedankt voor het nemen van de tijd om jou ervaing in Novotel Inle te delen.

We zullen jou waardering in ons team doorgeven.

Alvast bedank en tot een spoedig weerziens.

Met vriendelijke groeten,

Sven Toune

Super Restaurant Red Dragon Gümbet

Sonja,
      28-7-2018

Red Dragon in Gümbet-Bodrum is een veelzijdig restaurant

Heerlijk eten een echte aanrader!!

Als we in Gümbet zijn gaan we altijd enkele keren daar eten in de vakantie

Luxe hotel aan strand en direct bij winkels

Marja Boerstal,
      17-6-2017

Heerlijk hotel met geweldige service! Eten is geweldig! Elke dag een ander thema. Eten in overvloed heerlijk warm en gevarieerd. Veel wordt direct klaargemaakt . Live cooking. Heerlijke salades en toetjes. Ook overdag. Fijne zwembaden met buiten ook prima restaurant. Kamers zijn mooi en superschoon. Onze tas met twee mobiele tekefoons was gestolen! De security spoorde met behulp van camera's de daders op en alles werd keurig afgehandeld! Topservice. Het is een hotel waar het je aan niets ontbreekt. Winkels direct als je het hotel uitstapt. Je kan er elke avond uitlopen en een ander winkel gebied kiezen. Bevolking is erg vriendelijk.trip naar Side is erg leuk. Met de dolmus voor twee euro. Klein stukje lopen tot centrum. Met taxi wat duurder maar dan wordt je direct in centrum afgezet. In Side moet he ook eens de zijstraatjes nemen en aan de zee wat eten of drinken! Super romantisch en ydillisch! Echt de moeite om hier eens naar toe te gaan.

Bijzondere accommodatie in een prachtige omgeving

André,
      5-5-2017

Het is daar zo mooi, een prachtig meer met vissers die met een been roeien, en bijzondere marktjes.

Vriendelijke mensen, goed eten, en dan een dag of drie daar verblijven is heerlijk.

Mooie boottochten maken over het Inle Lake.

En dan verder Myanmar door, en vergeet Bagan niet!

grandioos

Ingew,
      5-9-2016

Je kan alleen met een boot over het Inle Meer naar het hotel. Daar worden de gasten verwelkomt door het personeel die je een muzikaal welkom brengen. Je wordt ontvangen met een drankje, krijgt je sleutel en je gaat naar je eigen huisje op palen. Heerlijk aan het Inle Meer, met een balkon, zodat je alle boten voorbij ziet komen.