Hotel Traders

Hotel Traders
9,4

Laatste review

Perfecte ligging t.ov. alles wat er te zien is. Goede service, heerlijke kamers en een inmens verschil met buiten. Reeds 3x in Myanmar geweest en de hartelijkheid van de mensen valt er zo op. Ook de mensen in het traders hotel zijn zeer vriendelijk. Het eten vonden we ook goed en is een ster waardig. Ontbijt ook goed verzorgd met een rijke keuze. Een aanrader voor iedereen die rust zoekt en toch centraal wil zitten in Hartje Yangon.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Kinderopvang

4 reviews over Hotel Traders in het Nederlands

Heerlijk rustig en alles dichtbij

rien
30-8-2009

2007

Uitstekend gelegen in het centrum van Yangon. De kamer is verzorgd en zeer proper en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is in buffetvorm, bijzonder uitgebreid en zeer lekker. Via internet kan je hier gigantische kortingen boeken (tot de helft van de normale prijs). Een absolute aanrader!

Heel goed gelegen ten opzichte van de Sule Pagoda, evenals de Shwedagon en de Karaweik.

Prachtige slaapkamers en een overdaad aan weelde.

Heel goed en uitgebreid ontbijt.

2006

Waar moet ik beginnen???

Dit hotel voldoet aan al mijn eisen, het hotel is netjes , school , zeer vriendelijk personeel , het hotel ziet er van buitenaf ook mooi uit , de kamers waren ruim, en voor de rest was er een mooi zwembad een fitnesszaal en ga zo maar door, het Jammere is dat Myanmar nog erg onderontwikkeld is door de slechte regering , ik hoop dat het over 10 jaar hier stukken beter zal gaan in Myanmar , maar dit hotel is een van de beste hotels ooit waar ik ben geweest!

We hebben een aantal aanbieders voor Traders voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traders in Yangon / Rangoon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.