Hotel The Governor's Residence

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag34°20°
Hotel The Governor's Residence
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Governor's Residence voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Governor's Residence in het Nederlands

Geweldig hotel

Jan Lokhoff
16-9-2012

Het hotel staat in een rustige Victoriaanse villawijk met veel ambassades, omgeven door een prachtige tuin, maar toch dicht bij het centrum. Het personeel is uitermate vriendelijk en servicegericht. De wijnkaart is zeer goed. Alle maaltijden waren voortreffelijk.

2007

Het neusje van de zalm en ongelooflijk rustig. Hier geen toeristen in overmaatse groepen die alles altijd lijken over te nemen. Restaurant waar het heerlijk buiten dineren is. Ontbijtbuffet valt wat schraal uit. Heel mooie kamers, anders dan wat men in de meeste ketens aantreft. Enorm groot bad dat helaas nooit vol geraakte. Spijtig dat de kamers geen terras hebben.

Het hotel is gelegen in een residentiële wijk, dus rustig maar wel een autoritje naar wat je wilt gaan zien.

Bij aankomst in Myanmar is dit een oase van rust. Bijkomen van de reis om vervolgens weer verder te reizen.

Myanmar, militair regime.....echter de lokale bevolking is om te kussen. Zijn bereid om heel veel voor je te doen. Ik heb er mijn hart verloren.

333travel
333travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Governor's Residence in Yangon / Rangoon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Governor's Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.