Hotel Kandawgyi Palace

7 reviews over Hotel Kandawgyi Palace in het Nederlands

Lakeview hotel

Karin Nieuwenhuis
29-10-2013

Mooi teakhouten hotel, gelegen aan een meer. Wij hebben een upgrade genomen ($50,- extra pp) naar een kamer met balkon met uitzicht op het meer. We zaten eerst aan de achterkant van het hotel met minder mooi uitzicht. Ruime schone kamer. Mooi zwembad. Het hotel ligt iets buiten het centrum van Yangon. Zeer vriendelijk personeel, zeer servicegericht. Servet werd bijvoorbeeld weer netjes opgevouwen als je nog een glaasje jus ging halen. Lekker gegeten in 1 van de drie restaurants.

Ontbijt uitgebreid doch avondeten viel tegen

Paleisje

Michel
5-10-2011

Prachtig hotel. Wij hadden tegen kleine bijbetaling de beschikking over de Gouvernor Room. Een riante kamer. Badkamer met twee wasbakken en een giga ligbad. Zwembad ligt in een weelderige tuin en ziet er stijlvol uit. Heerlijk ontbijt met verse diverse sappen en heel veel keus aan beleg. Ook s'avonds kan men er zeer lekker eten tegen schappelijke prijs. Personeel is super vriendelijk.Naast hotel leuke disco.( wel veel hoertjes) Hotel ligt op loop afstand van het mooiste tempelcomplex in Azie: De Shwedagon Pagoda.

SUPER-DE-LUXE HOTEL IN HARTJE YANGON

Francis van Jette
4-5-2010

Super-de-luxe hotel in hartje Yangon. Prachtige tuin met meer om te ontbijten. In onmiddellijke omgeving van Schwedagon-pagode. Niets op aan te merken.

Prachtig en centraal gelegen

Ingrid
26-11-2008

Leuk hotel, prima service (afgemeten aan levenssttandaard Birma). Fijne tuin om te zitten en eten. Sfeervol maar grootschalig.

uitermate sfeervol, fantastisch zwembad in een tropische binnentuin. Vlak bij de belangrijkste bezienswaardigheden van Rangoon.

Als je een beetje zoekt op het internet kun je aantrekkelijke aanbiedingen vinden. Restaurant naast het hotel is één van de beste Birmese restaurants van de stad en zeker niet duur.

Een schitterend klassiek gebouwd hotel met alle faciliteiten. Ligt aan het water. Bijzonder is de discotheek onder het hotel. Zeer modern, geheel in contrast met de rest van de omgeving.

Let wel dat er een dame in de disco wordtaangeboden om meet te "praten"en een drankje te drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor Kandawgyi Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kandawgyi Palace in Yangon / Rangoon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kandawgyi Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kandawgyi Palace scoort een 8.88 uit 10 op basis van 7 reviews.