Hotel Bagan Thiripyitsaya Sanctuary Resort

Hotel Bagan Thiripyitsaya Sanctuary Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Bagan Thiripyitsaya Sanctuary Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastische plek

max scheirs,
28-9-2012

Alleen de ligging van onze bungalow kon beter, want wij lagen achteraan en hadden geen zicht op de rivier.

Het eten was ZEER goed, maar duur.

Kenmerken

3 reviews over Hotel Bagan Thiripyitsaya Sanctuary Resort in het Nederlands

Fantastische plek

max scheirs
28-9-2012

Het eten was ZEER goed, maar duur.

2007

Mooie ligging aan de rivier

Chris
7-11-2007

Mooie ligging aan de rivier. Vooral de suites zijn erg de moeite waard, vanop je terras kun je het tijdloze gebeuren op de rivier gadeslaan. Mooie Spa. Het restaurant is echt niet de moeite.

Prachtig hotel, gelegen aan de Irawady River, en daarmee een mooi uitzicht.

Slechts op vijf minuten rijden van alle bezienswaardigheden en nabij de haven (!!) van Bagan.

Het eten is er belachelijk duur en gerekend in dollars, maar op een loopafstand van 20 minuten vind je alle restaurants die je maar wensen kan.

VERGEET JE ZAKLANTAARN NIET!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bagan Thiripyitsaya Sanctuary Resort in Nyaung U, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bagan Thiripyitsaya Sanctuary Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.