Reviews over Nyaung U

in een mooie tuin

Conny,
    17-1-2016

De kamers van het Thante Hotel liggen in een mooie tropische tuin met in het midden het zwembad, De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien en buiten heb je een leuk zitje. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Nyaung Oo waar de nodige restaurantjes en winkeltjes zijn, Naar de tempels van Bagan kun je makkelijk met fiets, brommer, tuktuk of taxi. Wij hebben hier een prima verblijf gehad.

Fantastische plek

max scheirs,
    28-9-2012

Alleen de ligging van onze bungalow kon beter, want wij lagen achteraan en hadden geen zicht op de rivier.

Het eten was ZEER goed, maar duur.

Veel luxe

koi1206,
    8-5-2012

Naar Birmeese normen een top hotel, ontbijt en avondmaal zijn van zeer goede en uitstekende kwaliteit. Ontbijt en maaltijden worden buiten geserveerd. Allemaal afzonderlijke bungalows, ruime kamer en badkamer. 's Avonds legt men telkens nog een kleine attentie op het bed. Zeer rustig.

Mooie ligging aan de rivier

Chris,
    7-11-2007

Mooie ligging aan de rivier. Vooral de suites zijn erg de moeite waard, vanop je terras kun je het tijdloze gebeuren op de rivier gadeslaan. Mooie Spa. Het restaurant is echt niet de moeite.

Prachtig hotel, gelegen aan de Irawady River, en daarmee

Kurt & Els,
    1-2-2007

Prachtig hotel, gelegen aan de Irawady River, en daarmee een mooi uitzicht.

Slechts op vijf minuten rijden van alle bezienswaardigheden en nabij de haven (!!) van Bagan.

Het eten is er belachelijk duur en gerekend in dollars, maar op een loopafstand van 20 minuten vind je alle restaurants die je maar wensen kan.

VERGEET JE ZAKLANTAARN NIET!

Nyaung U scoort een 9,7 uit 10, op basis van 3 reviews