Hotel Princess Garden

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Garden voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Princess Garden in het Nederlands

RUST AAN DE RAND VAN HET DORP

hildebrandt02
29-5-2012

Het hotel ligt aan de rand van Nyaung Shwe, uitkijkend over de landbouwgronden en de boerderijtjes. De bungalows staan los van elkaar in een tuin en hebben allen een balkon. De inrichting van de slaapkamer is eenvoudig met voldoende ruimte, de badkamer simpel maar voldoende.

Het ontbijt is bijzonder goed en uitgebreid en wordt geserveerd op de 1ste etage vanwaar leuk uitzicht.

De eigenaar is een vriendelijk echtpaar die uitstapjes aanbieden. Wel vergeet hij soms dingen en moet je er een paar keer naar vragen.

Het zwembad is heerlijk na een bezoek aan de omgeving.

Gereisd met partner in april 2012

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Princess Garden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Garden in Nyaung Shwe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.