Hotel Princess Garden

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Garden voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Princess Garden

• 8hildebrandt0229-05-2012

RUST AAN DE RAND VAN HET DORP

Het hotel ligt aan de rand van Nyaung Shwe, uitkijkend over de landbouwgronden en de boerderijtjes. De bungalows staan los van elkaar in een tuin en hebben allen een balkon. De inrichting van de slaapkamer is eenvoudig met voldoende ruimte, de badkamer simpel maar voldoende. Het ontbijt is bijzonder goed en uitgebreid en wordt geserveerd op de 1ste etage vanwaar leuk uitzicht. De eigenaar is een vriendelijk echtpaar die uitstapjes aanbieden. Wel vergeet hij soms dingen en moet je er een paar keer naar vragen. Het zwembad is heerlijk na een bezoek aan de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Garden voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel Princess Garden

• hildebrandt02, 29-05-2012

Regel zelf een boottocht bij de pier, is goedkoper dan via een hotel. Soms mogelijk een afspraak te maken met de booteigenaar om te lunchen bij een plaatselijke familie.

0 vragen over Hotel Princess Garden

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Princess Garden