Hotel Inle Inn

Kleine hotelsWeer vandaag34°20°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Inle Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Inle Inn in het Nederlands

Zoek een ander hotel

Hans W
13-6-2013

Inle inn in Nyaung Shwe ligt aan een doorgaande weg. De eerst indruk als je aankomt is nog aardig maar...De kamers zijn klein en hokkerig. De bedden zijn doorgezakt, er is geen warm water om te douchen. De kamers hebben uitzicht op een blinde muur en zijn super gehorig. Er is veel achterstallig onderhoud. Zoek een ander hostel want het begrip hotel is dit gebouw niet waard. NL reisorganisatie's (o.a. Boabab) maken vaak gebruik van dit adres en weten de klachten... het is een slecht low-budget adres.

Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inle Inn in Nyaung Shwe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inle Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.