Hotel Golden Lotus Inle

Kleine hotelsWeer vandaag36°18°
Hotel Golden Lotus Inle

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Lotus Inle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden Lotus Inle in het Nederlands

rustig gelegen

Conny
4-2-2016

Het Golden Lotus Inle Hotel is rustig gelegen op 5 minuten loopafstand van de hoofdstraat van Nyaungshwe. De kamers zijn ruim met alle voorzieningen die nodig zijn. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt lekker. Dus een goede plek om te verblijven. Schuin tegenover ligt het Road to Inle restaurant, ga daar beslist eens eten, het eten is heerlijk en de eigenaren en personeel superlief.

Gereisd met vrienden in november 2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Lotus Inle in Nyaung Shwe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Lotus Inle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.