Hotel Ann Heritage Lodge

Kenmerken
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Ann Heritage Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ann Heritage Lodge in het Nederlands

een droomlocatie!

Conny
15-2-2016

Ann Heritage Lodge is gelegen aan het Inle meer. De luxe bungalowtjes met terras kijken uit op het meer. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het personeel is vriendelijk en het eten goed. Je kunt 's-avonds heerlijk wegdromen met een cocktail op het terras van het restaurant of je bungalow. Beslist een van de mooiste locaties waar ik ooit geslapen heb!!!

Gereisd met vrienden in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ann Heritage Lodge in Nyaung Shwe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ann Heritage Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.