We hebben een aantal aanbieders voor Nyaung Shwe voor je op een rij gezet:

Reviews over Nyaung Shwe

Super cool

Buwan Dubois,
    1-9-2018

Fantastisch eten, aan het meer met leuke excursies. Prima sercive heel ruime kamers.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Sven Toune EAM, EAM, 23-9-2018

Beste Buwan,

Bedankt voor het nemen van de tijd om jou ervaing in Novotel Inle te delen.

We zullen jou waardering in ons team doorgeven.

Alvast bedank en tot een spoedig weerziens.

Met vriendelijke groeten,

Sven Toune

een droomlocatie!

Conny,
    15-2-2016

Ann Heritage Lodge is gelegen aan het Inle meer. De luxe bungalowtjes met terras kijken uit op het meer. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het personeel is vriendelijk en het eten goed. Je kunt 's-avonds heerlijk wegdromen met een cocktail op het terras van het restaurant of je bungalow. Beslist een van de mooiste locaties waar ik ooit geslapen heb!!!

Gereisd met vrienden in november 2015

rustig gelegen

Conny,
    4-2-2016

Het Golden Lotus Inle Hotel is rustig gelegen op 5 minuten loopafstand van de hoofdstraat van Nyaungshwe. De kamers zijn ruim met alle voorzieningen die nodig zijn. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt lekker. Dus een goede plek om te verblijven. Schuin tegenover ligt het Road to Inle restaurant, ga daar beslist eens eten, het eten is heerlijk en de eigenaren en personeel superlief.

Gereisd met vrienden in november 2015

groot hotel

Ria,
    20-4-2015

prima hotel, ligging in het centrum, dus overal dichtbij.

goede kamers.

Gereisd met partner in maart 2015

RUST AAN DE RAND VAN HET DORP

hildebrandt02,
    29-5-2012

Het hotel ligt aan de rand van Nyaung Shwe, uitkijkend over de landbouwgronden en de boerderijtjes. De bungalows staan los van elkaar in een tuin en hebben allen een balkon. De inrichting van de slaapkamer is eenvoudig met voldoende ruimte, de badkamer simpel maar voldoende.

Het ontbijt is bijzonder goed en uitgebreid en wordt geserveerd op de 1ste etage vanwaar leuk uitzicht.

De eigenaar is een vriendelijk echtpaar die uitstapjes aanbieden. Wel vergeet hij soms dingen en moet je er een paar keer naar vragen.

Het zwembad is heerlijk na een bezoek aan de omgeving.

Gereisd met partner in april 2012
Nyaung Shwe scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews