1 review over Hotel Sunny Paradise Resort in het Nederlands

Fantastische plek.

A.W. de Vrijer
30-5-2012

Hotel Sunny Paradise Resort is een comfortabel en direct aan het strand gelegen hotel. Mooie ruime kamers (standard room). Prima zwembad en goede ligbedden ook op het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet. Het nabij gelegen dorp heeft enkele prettige restaurantjes, maar het toerisme staat hier nog in de kinderschoenen.

Gereisd Met vrienden in april 2012

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunny Paradise Resort in Ngwe Saung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunny Paradise Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.