Aparthotel Bay of Bengal Resort

Aparthotel Bay of Bengal Resort

Aparthotel

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Bay of Bengal Resort voor je op een rij gezet:

333travel
333travel

Nog geen reviews over Aparthotel Bay of Bengal Resort

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bay of Bengal Resort in Ngwe Saung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bay of Bengal Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.