Reviews over Ngwe Saung

Fantastische plek.

A.W. de Vrijer,
    30-5-2012

Hotel Sunny Paradise Resort is een comfortabel en direct aan het strand gelegen hotel. Mooie ruime kamers (standard room). Prima zwembad en goede ligbedden ook op het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed ontbijtbuffet. Het nabij gelegen dorp heeft enkele prettige restaurantjes, maar het toerisme staat hier nog in de kinderschoenen.

het hotel ziet er prima uit, aardige behulpzame staff

Ko Pyone,
    4-12-2007

het hotel ziet er prima uit, aardige behulpzame staff. De ligging to van het dorp is ivm andere hotels redelijk. Het strand voor de deur is prima en het hotel heeft voldoende faciliteieten om je te vermaken.

Ngwe Saung scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews