Hotel Silver Beach

1 review over Hotel Silver Beach in het Nederlands

heerlijke rustige plek

e.vanderstappen
20-2-2013

Het hotel ligt aan de noordzijde van de baai, het laatste hotel. Het zijn leuke huisjes gelegen in een tuin met uitzicht naar het strand of direct aan het strand. Wij hadden een standaard huisje, eenvoudig ingericht, erg schoon, goede bedden en airco. Lekker ontbijt buffet aan het strand en heerlijk rustig, geen muziek. Aan de weg bij het hotel liggen een aantal visrestaurantjes die spot goed koop zijn en heerlijk eten serveren.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silver Beach in Ngapali , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silver Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.