Fantastische bungalows aan het strand

Review geschreven door Jan en Christien

Fantastische bungalows aan het strand

Jan en Christien,
21-11-2010

Pleasant View Resort in Ngapali ligt aan het strand. Je hebt keus uit een kamer met uitzicht op de tuin óf op het strand. De bungalows zijn keurig schoon en van alle gemakken voorzien (tv, koelkast). Je hebt een aparte badkamer, aparte wasbak en een apart toilet.

Van 9.00 tot 14.00 is er geen stroom, maar de airco blijft aan.

Voor de bungalow heb je een terras met stoelen en aan het strand nog ligstoelen. Bij regen krijg je vaak kikkers op bezoek, deze komen samen met het regenwater naar binnen, grappig!

Het ontbijt is in een aparte open zaal buiten aan het strand. In de zee ligt een eiland, bij eb bereikbaar, waarop het restaurant van het resort ligt.

De service is uitstekend, de kamer wordt tweemaal per dag schoon gemaakt, het bed met muskietennet wordt zélfs voor je klaar gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2010