Hotel Aureum Resort & Spa - Ngapali

Hotel Aureum Resort & Spa - Ngapali

Hotel Aureum Resort & Spa -  Ngapali

We hebben een aantal aanbieders voor Aureum Resort & Spa - Ngapali voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aureum Resort & Spa - Ngapali in het Nederlands

Onbekende bestemming voor de Belg

Claude
12-8-2010

Ngapali Beach is een strand van een 3-tal km met een aantal hotels wo Aureum. Zeer goede service. Vlak bij het strand. Grote kamers. Lekker ontbijt. Mooi zwembad. Wel afgelegen met mogelijkheid tot fietsverhuur. Geen creditcards mogelijk.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Aureum Resort & Spa - Ngapali

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aureum Resort & Spa - Ngapali in Ngapali , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aureum Resort & Spa - Ngapali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.