Hotel Silver Swan

Hotel Silver Swan

We hebben een aantal aanbieders voor Silver Swan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Silver Swan in het Nederlands

Fantastisch hotel

Jan en Christien
21-11-2010

Het Silver Swan hotel in Mandalay ligt in het centrum met een mooi uitzicht over de stad. De keurige kamers hebben allemaal airco, tv, koelkast en een aparte badkamer met koudwaterdouche en ligbad. Elke dag krijg je heet water en koffie en thee op de kamer én een fles water, alles p.p.

De service is uitstekend, het personeel wil alles voor je doen.

Op de bovenste verdieping is het restaurant en ontbijtzaal. Het ontbijt is in buffetvorm met een ruime keus aan vooral oosterse gerechten.

Bij hevige regenbuien lekt het dak en hebben vooral de kamers op de 7e verdieping last van doorlekwater!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silver Swan in Mandalay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silver Swan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silver Swan scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.