Hotel Sedona Mandalay

5 reviews over Hotel Sedona Mandalay in het Nederlands

Zeer goed gelegen

Claude
13-8-2010

Mandalay is een fascinerende stad die en goede uitvalsbasis is voor enkele excursies. Het Sedona Hotel is met grote kamers, zeer lekkere buffetten en een groot zwembad.

2007

Prachtig uitzicht op Mandalay Hill

Elfi
21-11-2007

Prachtig uitzicht op Mandalay Hill. Kamers zijn heel proper en goed verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt. Aangenaam vertoeven aan het zwembad. Een absolute aanrader!

Modern groot hotel, het beste hier in Mandalay. Mooi zicht op de Mandalay Hill. Lekkere buffetten en Italiaans restaurant Uno. Kamers modern en van alles voorzien, zoals gebruikelijk in dit soort hotels. Toen wij er waren bouwde men aan een moderne Spa-afdeling.

We hebben een aantal aanbieders voor Sedona Mandalay voor je op een rij gezet:

Zeer goed hotel,naar mijn mening het betere in Mandalay;prachtig zicht op

Mandalay Hill.Eten is uitstekend,maar

niet erg goedkoop.Kamers zijn ruim en

proper onderhouden.Zou er ongetwijfeld

teruggaan.Was er samen met mijn zoon drie nachten in januiar ll.

Een waarlijk monstrueus gevaarte tenmidden van de typische Aziatische chaos. Centraal gelegen met fraaie uitzichten op Mandalay Hill en Tai Chi beoefenende omwoners.

Klasse met een grote K.

We hebben een aantal aanbieders voor Sedona Mandalay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sedona Mandalay in Mandalay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sedona Mandalay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.