We hebben een aantal aanbieders voor Mandalay voor je op een rij gezet:

Reviews over Mandalay

Fantastisch!

Meekers Koen
    24-4-2019

Prachtig land,zeker niet te missen, bagan yangon, inle lake gewoon prachtig swedagon tempel is ongezien mooi teveel om alles op te noemen . Zeer vriendelijke mensen ,neem de iets duurdere hotels als je van comfort houd,het toerisme staat er nog in de kinderschoenen. Zeker een riviercruise doen ongelooflijk rustgevend en je komt voorbij prachtige landschappen, onderweg bezoek van een typisch boerendorp....geweldig!! Mandalay heeft vele toeristisch interessante attracties. Je kunt uw reis eindigen in 1 van de strandhotels aan de westkust, aanrader is het Hilton hotel.

Gereisd Met partner in januari 2018

zeer bezienswaardige stad

Conny
    12-1-2016

Ondanks dat Mandalay een zeer drukke miljoenenstad is kun je er beslist een paar dagen doorbrengen met het genieten van alle bezienswaardigheden. Mandalay Hill met de vele pagodes en tempels is alleen al een dagvullend programma. Verder vind je in de stad zeer veel verschillende ateliers voor kunstnijverheid en marktjes. Helaas hadden wij er maar 1 dag de tijd en komen we er beslist nog een keertje terug!

Gereisd Met vrienden in november 2015

Mandalay, een mooie start voor reisje Myanmar

Bjorn
    2-1-2015

Hier ingevlogen vanaf Bangkok. Vliegmaatschappij biedt gratis busvervoer naar Mandalay.

Mandalay is een overzichtelijke stad met rechte blokken (zoiets als NY) In de stad is in het midden een vlak van 2 x 2 km, waar vroeger paleizen en dergelijk stonden. Nu zie je nog alleen de gracht en ommuring

Andere must-See's: Kuthodaw Pagoda (honderden witte pagodes symetrisch opgesteld) Mandalay Hill (1300+ trappen) kunt ook met brommer omhoog

Verder moet je zeker een brommer huren, dit kan maar op 1 plek in de stad. Dit kost je 10 dollar, en dan kun je de stad uit naar het zuiden. Hier ook veel tempels en andere dingen.

Hier kent men nog bijna geen toerisme. Eten enz is vrij lastig. Je bent wel een bezienswaardigheid. Myanmar, de liefste mensen ter wereld.

Vanaf de mandalay Hill heb je mooie zicht op de zonsondergang. Hotels in Myanmar zijn redelijk duur, 20 tot 40 per kamer per nacht. Eten en drinken is goedkoop, 50 ct tot 1 euro voor 0,66 l bier.

Gereisd Met partner in november 2014

Fantastische bestemming

Heidy
    27-1-2012

Mandalay is voor cultuur/tempel-liefhebbers een waar paradijs. Zo ver het oog rijkt tempels en kloosters. Het is een sfeervolle stad. Vanuit Mandalay kun je makkelijk uitstapjes maken naar Amarapura, Sagain, Ava, Mingun ect. De bevolking is vriendelijk en behulpzaam. Er zijn vele goede eetgelegenheden. Je kunt er een dag volproppen, maar ook een dag lekker relaxen. Een must-do als je naar Myanmar gaat.

Mandalay scoort een 8,8 uit 10, op basis van 9 reviews