Reviews over Kyaikto

bijzondere plek

Conny,
    18-12-2015

Hotel Golden Sunrise in Kiprun kigt in een mooie tuin en heeft een goed restaurant in diezelfde tuin. De grote kamers hebben een ruime moderne badkamer met regendouche, koelkast, airco en een zitje voor de deur. De kamers liggen verspreid in de tuin. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dus een ideale overnachtingsplek als je de Kyaiktiyo Gouden Rots Pagode wilt bezoeken.

Lekker dichtbij de Gouden Rots

fictorie.r,
    27-10-2015

Heerlijk dichtbij de Gouden Rots gelegen. Lekkere eetgelegenheden in de buurt. Het bezoek aan de rots is een belevenis!

Misschien wel beste hotel nabij Golden Rock

Marc,
    20-2-2015

Op deze plaats zijn de verwachtingen niet hoog. Goede ontvangst, goed personeel in restaurant. Kamer met mooi uitzicht op vallei maar een vervelend geurtje op de kamer die te bereiken is met een behoorlijk aantal trappen. Kamers nogal basic. Diner best genietbaar. Hadden graag de keuze van het menu een paar uur op voorhand om de zogenaamde "wachttijden" te beperken. Zijn daar niet op ingegaan en toch geen lange wachttijden. Wijn goede prijzen (veel lager dan in Yangon bv). WIFI enkel in de lobby/bar en heel traag.

Zeer goed en net hotel.

Kees,
    1-1-2015

Zeer goed en net hotel. Prima kamers en een zeer goed ontbijt. Schoon en netjes. Voor Nederlandse begrippen zou dit m.i. een driesterren hotel moeten zijn. Is gelegen aan de voet van een prachtige religieuze centrum. Prachtige ligging. We maakten met touroperator een reis door Birma. Alle gekozen Hotels waren goed te noemen.

Geweldig uitzicht

koi1206,
    11-5-2012

Hotel aan de voet van de "golden rock". Eenvoudige doch nette kamers. Ontbijt en dinner zijn naar Birmeese normen goed. Vanuit het hotel kan men te voet naar de gouden rots of men kan mits een vergoeding zich laten dragen in een stoel. Zeer steile klim..

Kyaikto scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews