Hotel Dream Villa

Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
Hotel Dream Villa

We hebben een aantal aanbieders voor Dream Villa voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel Dream Villa in het Nederlands

rustig gelegen hotel

Conny
28-1-2016

Het Dream Villa Hotel is rustig gelegen vlakbij de markt van Kalaw. De kamers zijn niet groot maar je hebt er wel alles op zoals een tv en koelkast. Er is een klein tuinterras aan de ingang van het hotel waar je lekker zitten met iets te drinken. Het ontbijt is lekker, ze hebben er zelfs bruin brood! Personeel is ook erg vriendelijk. Dus een prima hotel tijdens een verblijf in Kalaw.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream Villa in Kalaw , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.