Reviews over Kalaw

grandioos

Ingew,
    5-9-2016

Je kan alleen met een boot over het Inle Meer naar het hotel. Daar worden de gasten verwelkomt door het personeel die je een muzikaal welkom brengen. Je wordt ontvangen met een drankje, krijgt je sleutel en je gaat naar je eigen huisje op palen. Heerlijk aan het Inle Meer, met een balkon, zodat je alle boten voorbij ziet komen.

rustig gelegen hotel

Conny,
    28-1-2016

Het Dream Villa Hotel is rustig gelegen vlakbij de markt van Kalaw. De kamers zijn niet groot maar je hebt er wel alles op zoals een tv en koelkast. Er is een klein tuinterras aan de ingang van het hotel waar je lekker zitten met iets te drinken. Het ontbijt is lekker, ze hebben er zelfs bruin brood! Personeel is ook erg vriendelijk. Dus een prima hotel tijdens een verblijf in Kalaw.

Mooie uitvalsbasis in Kalaw

fictorie.r,
    30-10-2015

internet is zeer matig, bij stroomuitval wat regelmatig voorkomt in Birma heeft het hotel een noodstroomvoorziening. Ontbijt is perfect!

Eenvoudig hotel

Jan en Christien,
    21-11-2010

Hotel New Shine in Kalaw is een eenvoudig hotel met kleine kamers die erg vol staan met meubels, tv en koelkast. De kamer en de badkamer zijn schoon.

De ontbijtzaal is in de kelderverdieping.

Het hotel ligt erg centraal en vlakbij de grote markt.

Koloniaal landhuis

Ingrid,
    26-11-2008

Mooie gelegen met fijne tuin, Grote kamers met open haard (brandhout moet extra betaald worden!) erg koud na zonsondergang. Heerlijke veranda om te ontbijten.Geen plek om lang te blijven.

Kalaw scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews