Hotel Paradise

Hotel Paradise

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Paradise in het Nederlands

Mooi centraal gelegen hotel in Nyaung Shwe

Jan en Christien
21-11-2010

Paradise Hotel in Nyaung Shwe (Inle Lake) heeft kamers en bungalows. De bungalows liggen erg dicht op elkaar maar zijn ruim en erg schoon. Er is airco, tv en vooral 's morgens warm water (uit de blauwe kraan!). De service en bediening zijn uitstekend. Er is een aparte eetzaal in het hoofdgebouw. Je krijgt elke dag een fles water p.p. De stroom valt vaker per dag uit en dan werkt er niets meer.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise in Inle Lake , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.