Hotel Inle Resort

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Inle Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Inle Resort in het Nederlands

Paradijs op aarde

miesdebont
15-1-2011

Een prachtig resort waar wij heel gastvrij werden onthaald. De kamers waren zeer ruim met een mooi uitzicht over het meer. Het restaurant was koud in december maar dat kon de pret niet drukken. 's Avonds maakten ze een kampvuur en zo konden we genieten van de zonsondergang.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

Prima hotel. Lekker eten, vriendelijk personeel

B.Polman
20-6-2010

Fraai gelegen hotel aan het meer. Vanuit Ngauwshwe wordt je met een motorboot over het meer naar het hotel gebracht waar je allervriendelijkst wordt ontvangen. Echt een hotel voor rustzoekers. Heerlijk gegeten in het kleine restaurant met vriendelijke bediening. Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden rond het Inle meer met een boot gemakkelijk te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sun Jun 20 2010 08:10:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inle Resort in Inle Lake , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.