Hotel Inle Princess Resort

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Inle Princess Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Inle Princess Resort in het Nederlands

Hemels

km
9-7-2009

Alleraardigste bediening; ruime kamers in passende stijl. Direct aan het water geeft een pracht ervaring. Lokale keuken in restaurant is meer dan een aanrader

Gereisd Met partner in mei 2007
2007

Hotel gelegen op ongeveer 30 minuutjes varen en een in de

Kurt & Els
1-2-2007

Hotel gelegen op ongeveer 30 minuutjes varen en een exclusiviteit in de buurt. Animatie tijdens het diner (hetgeen heel duur is, en je kan er niet weg), en een bar met kleine snacks (hetgeen we de tweede avond gedaan hebben). Kans op ontbijt op het terras van de kamer met uitzicht op het meer, zonder opleg. Grote luxe!

Gereisd Anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inle Princess Resort in Inle Lake , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inle Princess Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.