Hotel Inle Princess Resort

10Kamers
8Prijs/kwaliteit
9.5Service

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Inle Princess Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Inle Princess Resort in het Nederlands

• 9km09-07-2009

Hemels

Alleraardigste bediening; ruime kamers in passende stijl. Direct aan het water geeft een pracht ervaring. Lokale keuken in restaurant is meer dan een aanrader

10Kamers
      7Prijs/kwaliteit
      9Service

• 10Kurt & Els01-02-2007

Hotel gelegen op ongeveer 30 minuutjes varen en een exclusiviteit in de buurt. Animatie tijdens het diner (hetgeen heel duur is, en je kan er niet weg), en een bar met kleine snacks (hetgeen we de tweede avond gedaan hebben). Kans op ontbijt op het terras van de kamer met uitzicht op het meer, zonder opleg. Grote luxe!

9Prijs/kwaliteit
      10Service