Hotel Red Dragon

9Fenomenaal

Birma / Myanmar, Birma / Myanmar , Hsipaw

9Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Red Dragon

• 2018
    9Sonja28-07-2018

Super Restaurant Red Dragon Gümbet

Red Dragon in Gümbet-Bodrum is een veelzijdig restaurant Heerlijk eten een echte aanrader!! Als we in Gümbet zijn gaan we altijd enkele keren daar eten in de vakantie

• 2017
    10Marja Boerstal17-06-2017

Luxe hotel aan strand en direct bij winkels

Heerlijk hotel met geweldige service! Eten is geweldig! Elke dag een ander thema. Eten in overvloed heerlijk warm en gevarieerd. Veel wordt direct klaargemaakt . Live cooking. Heerlijke salades en toetjes. Ook overdag. Fijne zwembaden met buiten ook prima restaurant. Kamers zijn mooi en superschoon. Onze tas met twee mobiele tekefoons was gestolen! De security spoorde met behulp van camera's de daders op en alles werd keurig afgehandeld! Topservice. Het is een hotel waar het je aan niets ontbreekt. Winkels direct als je het hotel uitstapt. Je kan er elke avond uitlopen en een ander winkel gebied kiezen. Bevolking is erg vriendelijk.trip naar Side is erg leuk. Met de dolmus voor twee euro. Klein stukje lopen tot centrum. Met taxi wat duurder maar dan wordt je direct in centrum afgezet. In Side moet he ook eens de zijstraatjes nemen en aan de zee wat eten of drinken! Super romantisch en ydillisch! Echt de moeite om hier eens naar toe te gaan.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8fictorie.r05-11-2015

Mooi centraal, vrij nieuw hotel

Slaapkamer is royaal met veel wandcontactdozen. Alle muren zijn betegeld, het lijkt net een grote badkamer. Nieuw hotel! Wifi goed. Ontbijt op dak van het hotel

0 tips over Hotel Red Dragon

0 vragen over Hotel Red Dragon

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats