Hotel Mr Charles

Kleine hotelsWeer vandaag31°20°
Hotel Mr Charles

We hebben een aantal aanbieders voor Mr Charles voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mr Charles in het Nederlands

gewoon goed

Conny
25-12-2015

Mr Charles bestaat uit 2 delen, wij sliepen in het wat ruimere en luxere hotel. De kamer en badkamer zijn groot met alles er op en er aan van tv, airco en koelkast. Alles is schoon en het ontbijt voldoende. Personeel is aardig en er is ook een restaurant met buitenterras. Al met al een goede plek om te verblijven in Hsipaw.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mr Charles in Hsipaw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mr Charles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.