Reviews over Bagan

fijn, schoon hotel

Ria,
    20-4-2015

Een heel fijn hotel, het is schoon , heeft een heerlijk zwembad.

Een mooie ligging, eten kan in de tuin naast het zwembad met uitzicht op een mooie tempel ('s avonds verlicht met kaarsjes)

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

Mooi ingerichte kamers ( ieder zijn smaak natuurlijk)

Echt een aanrader

buitengewoon hotel wat ligging betreft en infrastr

heer Mouriau de Meulenacker,
    7-3-2013

Dit is wel het beste hotel in Bagan. Prachtige ligging en mooi uitzicht

Prima hotel op een prima plek.

A.W. de Vrijer,
    30-5-2012

Het Golden Express Hotel is een aangenaam en gunstig gelegen hotel halverwege Nyaung-U en Bagan. Prima ruime (superior) kamer en badkamer. Ontbijt in de tuin. Alle bezienswaardigheden (en dat zijn er veel) zijn per fiets bereikbaar. Fietsen zijn te huur bij het hotel en bij de in de directe omgeving gelegen restaurants.

prachtige tuin met restaurant aan de rivier

miesdebont,
    15-1-2011

Een mooi hotel in Oud Bagan tussen de stupa's gelegen.

Het restaurant ligt prachtig aan de rivier. De huisjes zijn verdeeld over het terrein. De ruimte van de kamers is prima maar de badkamers zijn aan renovatie toe. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

Hotel met zwembad

Jan en Christien,
    21-11-2010

Hotel Arthawka ligt in New Bagan. De kamers zijn prachtig ruim met een zitje, een schrijftafel, tv, koelkast, kluis en een aparte badkamer.

Ze liggen rondom een zoutwater zwembad in twee verdiepingen en hebben zowel airco als een ventilator. Je krijgt elke dag een fles water.

De stroom valt regelmatig uit, een zaklamp is dus dringend nodig.

Het hotel heeft een grote zitruimte in de receptiehal en een grote eetzaal, waarbij je het diner ruim van tevoren dient te bestellen.

Bagan scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews