Hotel Wangdi Kichu Resort

1 review over Hotel Wangdi Kichu Resort in het Nederlands

Geweldige ligging

Piet-Hein
17-11-2017

Prachtige locatie aan een bruisende rivier. Vegetarisch restaurant met een uitgebreide kaart waarvan niet alles aanwezig. Komisch, deden wel hun uiterste best om het naar je zin te maken.

Gereisd Met partner in november 2017

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Wangdi Kichu Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wangdi Kichu Resort in Wangdue Phodrang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wangdi Kichu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.