1 review over Hotel Punatatsangchku Cottage in het Nederlands

Nieuw hotel tussen Wangdue en Punakha.

Andrew
10-2-2009

Iets ten westen van Wangdue Phodrang ligt dit nieuwe hotel nabij de doorgaande weg (geen hinder). Het is sinds 2007/2008 in bedrijf. De eigenaaresse en haar familie runnen de tent met enthousiasme. Zij heeft een tijd in de VS gewoond en spreekt daardoor vloeiend Engels en is bovendien vertrouwd met de wensen van de hedendaagse reizigers. Alle kamers zijn licht, ruim en schoon. De inrichting is toereikend. De meeste kamers kijken uit op de Punak Tsang Chhu rivier en omgeving. Sommige kamers hebben een klein balkon. De maaltijden zijn in de vorm van een klein buffet. Overige hotelgasten zijn voornamelijk reisgezelschappen die hier één of twee nachten verblijven. Het hotel is een goed startpunt om zowel Wangdue als ook Punakha en omgeving te bezoeken.

Gereisd Met partner in Tue Feb 10 2009 12:01:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Punatatsangchku Cottage in Wangdue Phodrang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Punatatsangchku Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.