Hotel Riverview

Hotel Riverview

Kleine hotelsWeer vandaag17°

We hebben een aantal aanbieders voor Riverview voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riverview in het Nederlands

Prachtig uitzicht

Marc
22-3-2011

Het Riverview Hotel ligt niet echt in het centrum van Thimphu maar wat hogerop. Iedere kamer heeft een schitterend uitzicht over de vallei van Thimphu: de volledige stad, die trouwens niet reuzegroot is, ligt ahw aan je voeten. De kamers zijn correct en netjes. Een paradijs als je een week in Oost-Bhutan verbleven hebt. Het eten valt ook best mee. Kortom best een hotel dat aan te raden valt al zullen er ongetwijfeld nog betere, luxueuzere hotels in de stad zijn.

Gereisd Met vrienden in september 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverview in Thimphu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.