Hotel Amankora Thimphu

9Ligging

Hotel Info

1 review over Hotel Amankora Thimphu in het Nederlands

• 10Andrew10-02-2009

Overtreffende trap van luxe en stijl.

Hier overnachten is de overtreffende trap van luxe ervaren. Dit hotel is nagenoeg ‘af’. Het ontbreekt er aan niets en alle extra’s zijn ‘inclusief’(zoals de wasservice). Alleen voor behandelingen in de spa dient betaald te worden. Gebruik van de stoomcabine is daarentegen gratis. Het complex is ruim opgezet en daardoor rustgevend. Het bestaat uit drie gebouwen die door middel van galerijen met elkaar verbonden zijn. De sfeer van rust en ruimte komt ook terug in de kamer. Ook daar veel ruimte, smaakvol met gevoel voor stijl ingericht en oog voor detail. De maaltijden zijn uitmuntend.’s Morgens een ontbijt dat naar wens wordt klaargemaakt, ’s avonds een menu naar keuze: Thais of westers met een Bhutanese touch. Internet is aanwezig. Twee kleine minpuntjes. Er is geen receptie dus is het soms lastig om een staflid te vinden, en helaas ligt het hotel tussen de bossen dus geen mooi uitzicht.

10Kamers
      9Prijs/kwaliteit