Reviews over Thimphu

prima accomodatie

Piet-Hein,
    17-11-2017

Prima verzorging en gastvrij personeel, negatief lawaai van straathonden en onder het hotel gelegen karaoke bar. Vooral straathonden (blaffen) zeer irritant.

Kamers keurig en schoon.

Geen WIFI op de kamer

Centraal gelegen modern hotel

Rob,
    22-10-2011

Hotel Phuntsho Pelri ligt midden in het centrum van Thimpu. Het is modern en heeft wifi, TV, restaurant, wellnes,enz. Het restaurant serveert een prima diner. Het ontbijt is goed maar wat minder uitgebreid. Het personeel van de receptie is vriendelijk maar onpersoonlijk. De manager doet er alles aan om het naar je zin te maken. Pas op: er kan gestolen worden van de kamer (is onze ervaring), dus berg alle waardevolle spullen steeds goed op.Het komt mogelijk omdat de sleutels altijd op de balie voor het grijpen liggen en niemand echt controleert wie ze pakt. Helaas hebben de kamers aan de linker kant van het hotel geen uitzicht.

Prachtig uitzicht

Marc,
    22-3-2011

Het Riverview Hotel ligt niet echt in het centrum van Thimphu maar wat hogerop. Iedere kamer heeft een schitterend uitzicht over de vallei van Thimphu: de volledige stad, die trouwens niet reuzegroot is, ligt ahw aan je voeten. De kamers zijn correct en netjes. Een paradijs als je een week in Oost-Bhutan verbleven hebt. Het eten valt ook best mee. Kortom best een hotel dat aan te raden valt al zullen er ongetwijfeld nog betere, luxueuzere hotels in de stad zijn.

Overtreffende trap van luxe en stijl.

Andrew,
    10-2-2009

Hier overnachten is de overtreffende trap van luxe ervaren. Dit hotel is nagenoeg ‘af’. Het ontbreekt er aan niets en alle extra’s zijn ‘inclusief’(zoals de wasservice). Alleen voor behandelingen in de spa dient betaald te worden. Gebruik van de stoomcabine is daarentegen gratis. Het complex is ruim opgezet en daardoor rustgevend. Het bestaat uit drie gebouwen die door middel van galerijen met elkaar verbonden zijn. De sfeer van rust en ruimte komt ook terug in de kamer. Ook daar veel ruimte, smaakvol met gevoel voor stijl ingericht en oog voor detail. De maaltijden zijn uitmuntend.’s Morgens een ontbijt dat naar wens wordt klaargemaakt, ’s avonds een menu naar keuze: Thais of westers met een Bhutanese touch. Internet is aanwezig. Twee kleine minpuntjes. Er is geen receptie dus is het soms lastig om een staflid te vinden, en helaas ligt het hotel tussen de bossen dus geen mooi uitzicht.

Thimphu scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews