Hotel Zangto Pelri

Hotel Info

1 review over Hotel Zangto Pelri in het Nederlands

• 7Rob22-10-2011

Prettig hotel

Hotel Zangto Pelri is oorspronkelijk door de koning gebouwd. Nu enigzins gedateerd, maar heel gezellige sfeer. Kamers in bijgebouw zijn ruim en prettig. De 'bungalows' zijn wat klungelig ingericht en gedateerd, maar redelijk goed om in te verblijven. Zeer rustige omgeving. Het zwembad is niet onderhouden ('erwtensoep water') desondanks wordt er wel in gezwommen door plaatselijke bevolking in het weekend. Het eten is erg goed en de sfeer in het restaurant is gezellig en servicegericht. Gebruik van internet op PC is duur, maar wifi is gratis aanwezig in de lobby. Het hotel ligt wat van het dorp af tegen een heuvel.

8Eten
    7Kamers