Hotel Zangto Pelri

1 review over Hotel Zangto Pelri in het Nederlands

Prettig hotel

Rob
22-10-2011

Hotel Zangto Pelri is oorspronkelijk door de koning gebouwd. Nu enigzins gedateerd, maar heel gezellige sfeer. Kamers in bijgebouw zijn ruim en prettig. De 'bungalows' zijn wat klungelig ingericht en gedateerd, maar redelijk goed om in te verblijven. Zeer rustige omgeving. Het zwembad is niet onderhouden ('erwtensoep water') desondanks wordt er wel in gezwommen door plaatselijke bevolking in het weekend. Het eten is erg goed en de sfeer in het restaurant is gezellig en servicegericht. Gebruik van internet op PC is duur, maar wifi is gratis aanwezig in de lobby. Het hotel ligt wat van het dorp af tegen een heuvel.

Gereisd Met partner in september 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zangto Pelri in Punakha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zangto Pelri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.