Hotel Lhaki Yangchak

Hotel Lhaki Yangchak

1 review over Hotel Lhaki Yangchak in het Nederlands

Een geschikt doorgangs-hotel aan de grens.

Andrew
8-1-2009

Het hotel richt zich op de doorgaande reizigers in Phuentsholing of die enkele zakenman die er toevallig moet zijn. Daardoor is de sfeer er niet echt gezellig. Voor het personeel is het een constant komen en gaan van gasten en dan ga je niet echt je best doen om een persoonlijke band met hen op te bouwen. Dat doet echter niets af aan hun behulpzaamheid. Als hotel om een nachtje door te brengen alvorens verder te trekken voldoet het prima. Het ligt in een rustige straat van het centrum. De kamers zijn ruim en schoon. In de eetzaal wordt een typisch Bhutanese maaltijd in buffetvorm opgediend.

Gereisd Met partner in Thu Jan 08 2009 11:33:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lhaki Yangchak in Phuentsholing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lhaki Yangchak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.