3,5

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Gakilling Guest House in het Nederlands

slecht guest house in traditionele Bhutanese stijl

Rob
14-10-2011

Guesthouse Gakaling is sterk verouderd en niet meer onderhouden. De eigenaar heeft vieze kleren aan en is wel een nieuw hotel aan het bouwen achter het oude. Je hebt geen warm water. Het water uit de wastafel druppelt slechts. Mocht je toch een koude douche willen nemen dan sta je op houten pallets. De dekens van het bed zijn vies. Op verzoek kan er een houtkachel aangestoken worden als je het koud hebt, maar dan is je hele kamer onder de rook. De electriciteit functioneert nauwelijks; er kwam rook uit de TL balk. Het eten is bijzonder slecht. De meisjes die er werken doen hun best en worden nogal bot behandeld door de eigenaar.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Later lach je erom ?

Andrew
10-2-2009

Het is lastig om hier een treffend oordeel over te vellen.Het hangt er van af met welke verwachtingen je hier komt en welke kant het muntje opvalt.Wat is hier aan de hand? Het hotelletje wordt met voortvarendheid door de aimabele eigenaar en familie bestiert.Hij heeft het in de loop der jaren met stukjes uitgebreid. Echter, in zijn enthousiasme wil hij nog wel eens meer reserveringen aannemen dan er kamers zijn.Dan worden de extra gasten ondergebracht bij bevriende boeren in de omgeving. Dat is natuurlijk een zeer unieke ervaring. Maar ook spartaans. Eenvoudige bedden, geen verwarming en elektra, toilet (gat in de grond) op het erf, koud water uit de pomp op het erf en geen douche. Typisch een geval van ‘later lach je erom’. In het hotel zijn de omstandigheden een stuk beter. Op het bord boerenhap. Gezien de omstandigheden en de vriendelijkheid is het moeilijk hier kwaad over te spreken.

Gereisd Met partner in Tue Feb 10 2009 13:06:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gakilling Guest House in Gangte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gakilling Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.